Klientské centrum
clio umožňuje klientům společnosti nepřetržitě (24x7) zjišťovat potřebné informace, vyžádat si technickou podporu formou zaslání informací, zpětného volání, osobní návštěvy nebo jiné specifické služby.
Kvalitní klientské centrum je jedním z předpokladů pro vytvoření loajální klientské základny.
Vyzkoušejte si |
Pro vyzkoušení se můžete přihlásit do našeho klientského centra jako Guest |
|
Co získáte nasazením klientského centra clio:
- loajalitu a spokojenost Vašich zákazníků
- nepřetržitou podporu a pomoc pro své zákazníky
- evidence komunikace se zákazníky neustále a odkudkoliv dostupnou zákazníkovi i dodavateli
- cenné marketingové informace, které Vám umožní vylepšovat své produkty a služby, být o krok před konkurencí
- Statisticky zpracované údaje o využití jednotlivých agend a typů řešených případů a typů řešení Vám poskytnou možnost pružně a rychle vyjít vstříc potřebám Vašich zákazníků.
Vlastnosti systému clio
- grafický vzhled je adaptován tak aby se klientské centrum stalo integrální součástí webových stránek
- propojení klientského centra s firemním informačním systémem
- automatické e-mail/sms informace o událostech v systému
Základní možnosti:
- Zákaznické agendy komplexně řeší komunikace (vložení, řešení a uzavření)
(podpora/objednávky/reportu/marketingové studie) Podle konkrétního požadavku může být tento modul využit pro vytvoření několika různých agend: (např. vyžádání technické podpory, objednávka nového produktu, objednávka dokumentace, zprávy o auditu provozní jednotky)
- Historie vložených a řešených požadavků
(vyžádání technické podpory, objednávek, reportů, studií) Možnost detailního prohlížení v kartě požadavku.
- FAQ - nejčastější otázky uživatelů
- Manuály a dokumentace - ke stažení pro uživatele.
Typický diagram systému na evidenci požadavků
|