e-marketing označuje provádění marketingu na internetu. V současné době je při provádění
marketingu uplatňován komplexní přístup k zákazníkovi mnoha různými influenčními kanály.
Vedle klasické mediální reklamy (TV, rádio, tisk), direkt marketingu a propagačních akcí
je stále důležitějším nástrojem na komunikaci se zákazníkem internet.
e-marketing je vedle poskytování komplexních řešení hlavním směrem do kterého se
profiluje společnost WEBTEC.CZ.
E-marketingové kampaně
V komplexním komunikačním reklamním prostředí má e-marketingem podporovaná kampaň oproti
běžné marketingové kampani několik zásadních výhod: vyšší účinnost, interaktivta,
nepřetžitost, modernost, image hi-tec a profesionality.
Zákaznické e-marketingové webové stránky
E-marketingové webové stránky jsou vytvořeny podle požadavků
zákazníka a jsou zpravidla součástí širšího komplexu marketingových akcí. Podle
charakteristiky propagovaného produktu kromě informací o produktu zde klient získá také
určitý benefit např. i materiální a je i jinak motivován k používání produktu a
k opětovné návštěvě stránek resp. k jinému kontaktu zákazníka. Obvyklou součástí
nasazení e-marketingové podpory pro propagační kampaň je její prezentace
v médiích, takže klient je směřován na zákazníkovy e-marketingové webové stránky
např. televizní reklamou.
E-marketingové webové stránky jsou v případě nasazení adekvátního
monitoringu zákaznických preferencí výborným zdrojem aktuálních marketingových informací
pro zákazníka, které mu umožňují okamžitě reagovat na požadavky klientů. Doporučujeme
nasazení monitoringu zákaznických preferencí produktem webMonitor.
Nástroje společnosti WEBTEC.CZ pro e-marketing
Zákaznické e-marketingové webové stránky, vytvořené podle požadavku klienta.
Produkty: webMonitor, webAdjust, Promio |