Document Management System
webDocs poskytuje centralizovanou správu dokumentů. Dokumenty lze snadno a rychle vyhledat, uživatelé se nemusejí bát, že upravují dokument, který současně upravuje někdo jiný, nebo že pracují s jeho neaktuální verzí. Dokumenty jsou chráněny několikaúrovňovým přístupovými právy, lze sledovat historii jejich použití. Systém je úzce propojen s běžnými kancelářskými aplikacemi a umožňují fulltextové vyhledávání jak ve strukturovaných informacích o dokumentu, tak v jeho textu.
Vlastnosti - Integrace obchodních procesů souvisejících s dokumenty pomocí funkce umožňující vyjmutí a vrácení dokumentů, správu verzí a směrování procesů schvalování.
- Snadné sledování historie dokumentu a návrat k jeho předchozím verzím.
- Efektivní klasifikace dokumentů pomocí přiřazení obchodních informací k jednotlivým dokumentům.
- Začlenění mimopodnikových uživatelů do procesu spolupráce na dokumentech s využitím webového prohlížeče jako alternativního uživatelského rozhraní.
|