Monitoring návštěvnosti a zákaznických preferencí
webMonitor je systém umožňující na základě parametrizace návštěvnosti internetových stránek provádět monitoring zákaznických preferencí.
Co získáte implementací nástroje monitoringu webMonitor
- Cenné marketingové informace, které Vám umožní vylepšovat své produkty a služby, být o krok před konkurencí
- Statisticky zpracované údaje o preferencích Vašich uživatelů Vám poskytnou možnost pružně a rychle adaptovat a vylepšovat Vaše produkty a služby a vyjít tak vstříc potřebám Vašich zákazníků.
- Přehled o tom co Vaši zákazníci potřebují a co je nejvíce zajímá.
- Rozdělení zákazníků do skupin podle jejich preferencí.
- Možnost dále zvýšit Vaše prodeje pomocí cílené efektivní reklamy.
- Možnost sledovat v čase odezvy Vašich reklamních kampaní
- Bezchybné stránky - webMonitor hlídá neplatné odkazy - chyba 404
Příklad implementace webMonitoru
|
webMonitor - dvě integrované aplikace
- webMonitor je implementován do webových stránek, které budete monitorovat. Standardně jsou monitorovány všechny stránky.
- webMonitor Report je nástroj určený pro zobrazování výsledků monitoringu.
- je implementován na vlastní webové stránce, přístupné zpravidla jen v intranetu/extranetu oprávněným uživatelům
- report je přístupný přes WWW, WAP nebo periodicky zasílán e-mailem.
- zobrazuje výsledky monitoringu jako základ v tabulkách a grafech
- kdo, odkud, co viděl, kudy po webu šel, kdy byl naposledy na našem webu
- zpracovává údaje podle dle typu, váhy a času
- zpracovává údaje v sumách, četnostech a diferencích s možností zobrazení hodnot nebo procentních bodů.
- nabízí detailizaci zobrazených informací
- zpracovává data za jednu nebo více internetových domén
- zobrazuje data i ve formě OLAP datové kostky
webMonitor je nástrojem e-marketingu
Výstupy z webMonitoru jsou podkladem pro provádění služby webMarketing. Pro plné využití možností monitoringu zákaznických preferencí doporučujeme využití propagace Vašich internetových stránek službou webMarketing.
Příklad využití produktu webMonitor
Představme si pro příklad, že Vaše firma je výrobce aut, a že jste na Vaše internetové stránky nasadili monitoring webMonitor. Z výsledků monitoringu např. zjistíte:
- kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje turbodieselové motory
- kolik procent Vašich potenciálních zákazníků se snažilo sestavit nabídku pod 400 000 Kč
- kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje sportovní výbavu
- které barvy preferují Vaši poteciální zákazníci
- mnoho dalších zajímavých informací
Chcete-li sledovat vaše stránky monitoringem webMonitor kontaktujte nás. | |