e-CRM systém pro podporu prodejeCRM není počítačový program, ale pochopení toho, co zákazník potřebuje.
Součásti:
- evidence společností
- evidence adres
- evidence osob
- evidence projektů
- evidence faktur
- evidence pohledávek
- ... atd.
Nasazením získáte:
- optimální využití potenciálu na základě targetingu
- automatizovaná kontrola plnění návštěvního plánu - samokonktrola pro obchodního zástupce a kontrola pro manažera
- optimální formu spolupráce s klientem na základě informací z uživatelsky definovatelného CRM profilu
- optimální časový management - možnost práce s informacemi kdykoliv, minimalizace neefektivního času obchodního zástupce
- vždy dostupné kompletní informace CRM informace o klientovi
- on-line spolupráce obchodní zástupce - prodejní manažer
- precizní analýzy a statistiky
- rychlý a jednoduchý přístup k informacím
- seznam vašich zákazníků a partnerů s vyhodnocením jejich přínosu pro vás
- upozorňování na svátek a narozeniny vašich zákazníků a partnerů
Customer Relationship Management
Řízení vztahů se zákazníky zahrnuje pracovníky, podnikové procesy a technologii IS/ICT s cílem maximalizovat loajalitu zákazníků a v důsledku toho i ziskovost podniku. Je součástí podnikové strategie a jako takové se stává součástí podnikové kultury. Aplikace IS/ICT podporující CRM technologicky stále více využívají potenciálu a možností internetu.
Rozlišujeme tři základní úrovně řešení CRM:
operační - orientované na zefektivnění klíčových procesů „kolem“ zákazníka, zejména front office úloh,
kooperační – představuje optimalizaci interakcí se zákazníkem a řešení vícekanálové komunikace,
analytické – zahrnující již agregace a aplikace znalostí o zákazníkovi, aplikace „business a customer intelligence“ a rovněž speciální CRM analytické aplikace na bázi datových skladů a dolování dat.
|
webSales pro WAP zařízení | |